Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen over bijvoorbeeld jouw levering? Wij hebben de veelgestelde vragen van onze klanten op een rijtje gezet en proberen daar een goed antwoord op te geven! Staat jouw antwoord er niet tussen? Vul ons contactformulier in en wij helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Heb je een track & trace code ontvangen?
Vul de track & trace- en postcode van je afleveradres in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.

Is er vertraging ontstaan?
Houd de track & trace link in de gaten, een nieuwe afleverdatum zal verschijnen zodra deze bekend is.

Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?
Het kan zijn dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn of misschien heb je hogere aantallen besteld dan de voorraad strekt. Dit stond dan vermeld in de winkelwagen. 

De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande opties.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen.
Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Dit zoeken we graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij onze vervoerder. Neem hiervoor contact met ons op.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?
Dit kun je melden via ons online retourformulier. Wij zullen vervolgens het moment van inpakken controleren via onze videobeelden en via PostNL nagaan wat de afmetingen en het gewicht zijn. Bij ontvangst van verkeerde artikelen sturen wij een retourlabel toe om de zending te retourneren. Graag zien wij de retourzending binnen één week tegemoet. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor de verkeerd ontvangen artikelen in rekening te brengen. 

Is je bestelling niet naar wens?
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. Stuur binnen deze periode je bestelling retour. Werkt het artikel niet meer? Dan kun je contact met ons opnemen.

Meer informatie over retourneren kun je hier vinden.

Geplaatste orders kunnen in uitzonderlijke gevallen geannuleerd worden. Ons systeem stuurt je bestelling rechtstreeks naar ons magazijn, dit is een geautomatiseerd proces. Indien je contact met ons opneemt, bestaat de kans dat de order nog niet verwerkt en dus geannuleerd kan worden.

Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande opties.

Heb je de order geannuleerd of geretourneerd?
Dan ontvang je eerst van ons een bevestiging per e-mail zodra de order geannuleerd is of jouw retourzending verwerkt. Vervolgens zullen wij het bedrag binnen het wettelijke termijn van 14 dagen terugstorten. Dit geldt voor alle betaalmethodes. 

Via iDEAL of bankoverschrijving? 
Het bedrag wordt op jouw bankrekening bijgeschreven. Wij werken hiervoor met onze betaalpartner Mollie. Hun naam zul je terugzien op je rekeningafschrift. 

Niet het juiste antwoord gevonden?

Bedrijfsinformatie

Pleasurestore.nl is een onderdeel van Digister VOF.

KVK: 84723580 te Eindhoven
BTW-nummer: NL001133338B66

Rabobank Nederland
IBAN: NL36 RABO 0375 7577 16
BIC/SWIFT: RABONL2U

Toegevoegd aan wenslijst